ZWROTY I REKLAMACJE
W Spółce „ Żegluga Mazurska” Sp z o.o. dokładamy wszelkich starań, aby rejsy przebiegały zgodnie z planem i spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak pojawi się potrzeba zwrotu biletu lub złożenia reklamacji – poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
1. Zwroty – zakupy indywidualne
Zmiana terminu rejsu:
Istnieje możliwość zmiany daty rejsu wyłącznie w przypadku dostępności wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z portem lub przystanią najpóźniej na 24 godziny przed planowanym rejsem.
Warunki zwrotu biletu:
1. W przypadku odwołania rejsu z przyczyn niezależnych od pasażera (pogoda, awaria, niski stan wód, inne niezależne) – 100% zwrotu.
2. Zgodnie z art. 38 ust.1 pkt.12 Ustawy o prawach konsumenta klient nie ma prawa żądać zwrotu za zakupiony bilet na oznaczony dzień i usługę.
3. Możliwy częściowy zwrot:
• do 7 dni przed rejsem – 50% wartości biletu;
• rezygnacja z rejsu poniżej 7 dni przed rejsem – brak możliwości zwrotu.
Pełny zwrot ceny biletu przysługuje wyłącznie w przypadku:
• odwołania rejsu przez przewoźnika z przyczyn niezależnych (np. warunki atmosferyczne, awaria statku, zamknięcie szlaku, inne niezależne),
• zbyt niskiego lub zbyt wysokiego stanu wód uniemożliwiającego rejs,
• niewystarczającej liczby pasażerów (mniej niż 10 osób).
Aby otrzymać zwrot, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w kasie portu/przystani lub do pobrania online oraz dołączyć dowód zakupu:
[Pobierz formularz zwrotu biletu – PDF]
2. Zwroty – zakupy grupowe
1. W celu anulowania zamówionego rejsu konieczny jest kontakt z pracownikiem portu/przystani.
2. Rezygnacja z rezerwacji możliwa jest najpóźniej 7 dni przed planowanym rejsem – bez opłat.
3. Rezygnacja z potwierdzonej rezerwacji możliwa jest, tą samą drogą, co rezerwacja.
4. W przypadku rezygnacji po tym terminie pobierana jest opłata w wysokości 50% wartości zamówienia.
3. Reklamacje
Jeżeli uważasz, że usługa została wykonana niezgodnie z umową, masz prawo złożyć reklamację.
Termin złożenia reklamacji:
• Do 3 dni roboczych od daty wykonania usługi (rejsu).
Formy składania reklamacji:
• Mailowo: sekretariat@zeglugamazurska.com.pl
• Pocztą:
Żegluga Mazurska Sp. z o.o.
Al. Wojska Polskiego 8,
11-500 Giżycko
Reklamacja powinna zawierać:
• imię i nazwisko pasażera lub nazwę instytucji,
• numer rezerwacji i datę rejsu,
• opis sytuacji i przyczynę reklamacji,
• dane kontaktowe (telefon/e-mail),
• kopię biletu lub potwierdzenie zakupu.
Czas rozpatrzenia reklamacji:
Do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub listownie.
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:
sekretariat@zeglugamazurska.com.pl
lub telefonicznie 087 428 53 32