ZWROTY I REKLAMACJE

W Spółce „ Żegluga Mazurska” Sp z o.o. dokładamy wszelkich starań, aby rejsy przebiegały zgodnie  z planem i spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak pojawi się potrzeba zwrotu biletu lub złożenia  reklamacji – poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.  

1. Zwroty – zakupy indywidualne  

Zmiana terminu rejsu: 

Istnieje możliwość zmiany daty rejsu wyłącznie w przypadku dostępności wolnych miejsc. Prosimy  o kontakt z portem lub przystanią najpóźniej na 24 godziny przed planowanym rejsem.  

Warunki zwrotu biletu:  

1. W przypadku odwołania rejsu z przyczyn niezależnych od pasażera (pogoda, awaria, niski stan  wód, inne niezależne) – 100% zwrotu.  

2. Zgodnie z art. 38 ust.1 pkt.12 Ustawy o prawach konsumenta klient nie ma prawa żądać zwrotu za  zakupiony bilet na oznaczony dzień i usługę.  

3. Możliwy częściowy zwrot:  

• do 7 dni przed rejsem – 50% wartości biletu;  

• rezygnacja z rejsu poniżej 7 dni przed rejsem – brak możliwości zwrotu.  

Pełny zwrot ceny biletu przysługuje wyłącznie w przypadku: 

• odwołania rejsu przez przewoźnika z przyczyn niezależnych (np. warunki atmosferyczne, awaria  statku, zamknięcie szlaku, inne niezależne),  

• zbyt niskiego lub zbyt wysokiego stanu wód uniemożliwiającego rejs,  

• niewystarczającej liczby pasażerów (mniej niż 10 osób).  

Aby otrzymać zwrot, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w kasie portu/przystani lub do pobrania  online oraz dołączyć dowód zakupu:  

[Pobierz formularz zwrotu biletu – PDF]

2. Zwroty – zakupy grupowe  

1. W celu anulowania zamówionego rejsu konieczny jest kontakt z pracownikiem portu/przystani. 

2. Rezygnacja z rezerwacji możliwa jest najpóźniej 7 dni przed planowanym rejsem – bez opłat. 

3. Rezygnacja z potwierdzonej rezerwacji możliwa jest, tą samą drogą, co rezerwacja. 

4. W przypadku rezygnacji po tym terminie pobierana jest opłata w wysokości 50% wartości  zamówienia. 

3. Reklamacje 

Jeżeli uważasz, że usługa została wykonana niezgodnie z umową, masz prawo złożyć reklamację. 

Termin złożenia reklamacji: 

• Do 3 dni roboczych od daty wykonania usługi (rejsu).  

Formy składania reklamacji: 

Mailowo: sekretariat@zeglugamazurska.com.pl  

Pocztą: 

Żegluga Mazurska Sp. z o.o.  

Al. Wojska Polskiego 8,  

11-500 Giżycko  

Reklamacja powinna zawierać: 

• imię i nazwisko pasażera lub nazwę instytucji,  

• numer rezerwacji i datę rejsu,  

• opis sytuacji i przyczynę reklamacji,  

• dane kontaktowe (telefon/e-mail),  

• kopię biletu lub potwierdzenie zakupu.  

Czas rozpatrzenia reklamacji: 

Do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub listownie.  

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:  

 sekretariat@zeglugamazurska.com.pl  

lub telefonicznie 087 428 53 32  


Scroll to Top